Kompletní pravidla věrnostního programu

I. Základní pravidla pro zákaznickou slevu

  • Každý registrovaný zákazník je zařazen do věrnostního programu a již prvním dokončeným a uhrazeným nákupem se blíží ke své slevě.
  • Vždy se nejprve přihlaste ke svému účtu, abyste o svých objednávkách měli jasný přehled (Ještě účet u nás nemáte? Neváhejte se zaregistrovat)
  • Nakoupíte-li zboží v hodnotě nad 5 000 Kč za posledních 12 měsíců, automaticky vám nastavíme slevu 5 %.
  • Nakupujte u nás pravidelně a při objednávkách nad 10 000 Kč za posledních 12 měsíců vám automaticky nastavíme slevu 10 %, při částce nad 15 000 Kč připíšeme slevu 15 %.

Vaše konečné ceny uvidíte ihned a bez dalších podmínek po přihlášení ke svému účtu.

 

II. Na co se zákaznická sleva vztahuje

  • Zákaznickou slevu uplatníte na produkty uvedené v seznamu níže:
Zelené potraviny řady Fresh (Chlorella Fresh, Ječmen Fresh, Spirulina Fresh)
Všechny produkty řady MegaVital
Čerstvě pražená káva SafronCafé
 

III. Na co se zákaznická sleva nevztahuje

  • Zákaznická sleva se nevztahuje na značky produktů i jednotlivé produkty, které nejsou uvedené v článku II.
  • Slevu nelze uplatnit při nákupu zvýhodněných setů nebo již zlevněného zboží, a dárkových poukazů.
 

IV. Platnost věrnostního programu

  • Věrnostní program začíná prvním dokončeným a uhrazeným nákupem.
  • Z důvodu započítávání pouze uhrazených objednávek může trvat nastavení nové zákaznické slevy až 5 dní od poslední objednávky evidované pod vaším účtem.
  • Zákaznická sleva bude zrušena či snížena, pokud za posledních 12 měsíců zákazník neučiní nákup v hodnotě minimálně 3000 Kč s DPH u 5% slevy, minimálně 7500 Kč s DPH u 7% slevy, minimálně 10000 Kč s DPH u 10% slevy a v hodnotě minimálně 15000 Kč s DPH u 15% slevy.
  • Společnost Clear shot s.r.o. si vyhrazuje právo měnit podmínky pro slevy, či platnost slev ukončit. Dále si vyhrazuje právo ve zvláštních případech nepřidělit slevu bez udání důvodů.
 

V. Ostatní

  • Slevy jsou přidělovány pouze registrovaným zákazníkům. Jsou započítávány pouze objednávky, které byly učiněny pod registrovaným účtem. Do věrnostního programu nelze započítat objednávky dřívější, učiněné jako "neregistrovaný/nepřihlášený zákazník", nelze ani spojovat více zákaznických účtů najednou.
  • Započítávány jsou pouze uhrazené a převzaté nákupy.
  • Na vrácené zboží v případě odstoupení od kupní smlouvy bude vystaven opravný daňový doklad, který bude následně odečten v plnění věrnostního programu.
  • 5-15% slevu pro stálé zákazníky není možno sčítat, a to ani s jinými slevami již dříve individuálně poskytnutými.
  • Limity pro udělení slev jsou v cenách s DPH podle aktuálních nákupních podmínek zákazníka.

Pokud se chcete dovědět další informace, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 604 617 184 nebo e-mailem na obchod@zelene-zdravicko.cz.

 

V Brně dne 30. 6. 2019

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení