Kompletní pravidla věrnostního programu

I. Základní pravidla pro zákaznickou slevu

  • Každý registrovaný zákazník je zařazen do věrnostního programu a již prvním dokončeným a uhrazeným nákupem se blíží ke své slevě.
  • Vždy se nejprve přihlaste ke svému účtu, abyste o svých objednávkách měli jasný přehled (Ještě účet u nás nemáte? Neváhejte se zaregistrovat)
  • Nakoupíte-li zboží v hodnotě nad 5 000 Kč za posledních 12 měsíců, automaticky vám nastavíme slevu 5 %.
  • Nakupujte u nás pravidelně a při objednávkách nad 10 000 Kč za posledních 12 měsíců vám automaticky nastavíme slevu 10 %, při částce nad 15 000 Kč připíšeme slevu 15 %.

Vaše konečné ceny uvidíte ihned a bez dalších podmínek po přihlášení ke svému účtu.

 

II. Na co se zákaznická sleva vztahuje

  • Zákaznickou slevu uplatníte na produkty uvedené v seznamu níže:
Zelené potraviny řady Fresh (Chlorella Fresh, Ječmen Fresh, Spirulina Fresh)
Všechny produkty řady MegaVital
Čerstvě pražená káva SafronCafé
 

III. Na co se zákaznická sleva nevztahuje

  • Zákaznická sleva se nevztahuje na značky produktů i jednotlivé produkty, které nejsou uvedené v článku II.
  • Slevu nelze uplatnit při nákupu zvýhodněných setů nebo již zlevněného zboží, a dárkových poukazů.
 

IV. Platnost věrnostního programu

  • Věrnostní program začíná prvním dokončeným a uhrazeným nákupem.
  • Z důvodu započítávání pouze uhrazených objednávek může trvat nastavení nové zákaznické slevy až 5 dní od poslední objednávky evidované pod vaším účtem.
  • Zákaznická sleva bude zrušena či snížena, pokud za posledních 12 měsíců zákazník neučiní nákup v hodnotě minimálně 3000 Kč s DPH u 5% slevy, minimálně 7500 Kč s DPH u 7% slevy, minimálně 10000 Kč s DPH u 10% slevy a v hodnotě minimálně 15000 Kč s DPH u 15% slevy.
  • Společnost Clear shot s.r.o. si vyhrazuje právo měnit podmínky pro slevy, či platnost slev ukončit. Dále si vyhrazuje právo ve zvláštních případech nepřidělit slevu bez udání důvodů.
 

V. Ostatní

  • Slevy jsou přidělovány pouze registrovaným zákazníkům. Jsou započítávány pouze objednávky, které byly učiněny pod registrovaným účtem. Do věrnostního programu nelze započítat objednávky dřívější, učiněné jako "neregistrovaný/nepřihlášený zákazník", nelze ani spojovat více zákaznických účtů najednou.
  • Započítávány jsou pouze uhrazené a převzaté nákupy.
  • Na vrácené zboží v případě odstoupení od kupní smlouvy bude vystaven opravný daňový doklad, který bude následně odečten v plnění věrnostního programu.
  • 5-15% slevu pro stálé zákazníky není možno sčítat, a to ani s jinými slevami již dříve individuálně poskytnutými.
  • Limity pro udělení slev jsou v cenách s DPH podle aktuálních nákupních podmínek zákazníka.

Pokud se chcete dovědět další informace, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 604 617 184 nebo e-mailem na obchod@zelene-zdravicko.cz.

 

V Brně dne 30. 6. 2019